VI მოდულის მსვლელობის დროს ერთმანეთს გავუზიარეთ მოსწავლეთა პრეზენტაციის სავარაუდო ნაშრომები და შფასების რუბრიკები.გავეცანი დიფერენცირებული სწავლების მეთოდიკაში არსებულ ოთხ დონეს.ვიმუშავეთამ მოდულში მოცემულ არსებულ რესურსებზე.
ამ მოდულში შევისწავლეთ როგორ გამოვიყენოთ რუბრიკები,ქულების მინიჭების სქემები და ჩეკლისტები შინაარსიის ათვისების,21-საუკუნის უნარებისა და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის.
მეორე მოდული ითვალისწინებს სასწავლო პროექტის დაგეგმვას.ვისწავლე უფრო ეფექტურად როგორ დავგეგმო სასწავლო პროექტი ესგ-ეს სტანდარტების გამოყენებით,რათა სწორად გავწერო მიზნები და შედეგები. ვისწავლე მიმართულების მიმცემი კითხვების ფორმულირება.განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდები,რომელიც დამეხმარება მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრაში. ვისწავლე პრეზენტაციის მომზადება ჩემს სასწავლო პროექტზე.
Комментарии
Отправить комментарий