ამ მოდულში შევისწავლეთ როგორ გამოვიყენოთ რუბრიკები,ქულების მინიჭების სქემები და ჩეკლისტები შინაარსიის ათვისების,21-საუკუნის უნარებისა და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის.
მეორე მოდული ითვალისწინებს სასწავლო პროექტის დაგეგმვას.ვისწავლე უფრო ეფექტურად როგორ დავგეგმო სასწავლო პროექტი ესგ-ეს სტანდარტების გამოყენებით,რათა სწორად გავწერო მიზნები და შედეგები. ვისწავლე მიმართულების მიმცემი კითხვების ფორმულირება.განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდები,რომელიც დამეხმარება მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრაში. ვისწავლე პრეზენტაციის მომზადება ჩემს სასწავლო პროექტზე.
მესამე მოდულიც იყო საინტერესო,რომელიც ითვალისწინებს კავშირებს,ინტერნეტის გამოყენების მიზნით.მას შემდეგ,რაც ვისწავლე შეფასების ფორმები,ეს გამიადვილებს სწორად განვავითარო სასწავლო პროექტში21-ე საუკუნის უნარები.გავეცანით ინტერაქტიულ ინტერნეტრესურსებს.ასევე განვიხილეთ სასარგებლო ვებსაიტები,მათი საავტორო უფლებების დაცვა და გამოყენება. ვისწავლეთ როგორ დავგეგმოთ აქტივობები პროექტის დასაწყისში,მსვლელობისას და დასასრულს..
Комментарии
Отправить комментарий